Reklamacje i zwroty

GWARANCJA
Jeśli otrzymasz produkt z wadami lub jeśli uszkodzi się on podczas użytkowania z powodów niezależnych od Ciebie, masz prawo skorzystać z gwarancji, o ile została ona udzielona przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś z towarem, a wada, która wystąpiła, jest objęta gwarancją i okres gwarancji jeszcze nie minął.
Reklamacja
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub jest niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. W przypadku konsumentów, najczęściej wymaga się odesłania wadliwego towaru do sprzedawcy, aby mógł on zbadać zasadność reklamacji. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, aby ustalić kolejne kroki.
ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby to zrobić, musisz złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić, wysyłając oświadczenie w formie papierowej lub pocztą elektroniczną.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, masz 14 dni na odesłanie produktu na nasz adres podany w zakładce "Dane firmy i kontakt". Koszt wysyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.
Jeśli zwracany produkt był używany w większym stopniu niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i działania produktu, sprzedający może obciążyć Cię kosztami zmniejszenia jego wartości.
Po otrzymaniu zwrotu produktu, otrzymasz zwrot wpłaconej kwoty, z wyłączeniem kosztów wysyłki i kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tą samą metodą, którą dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę.

Wg prawa, prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku:
Produkty stworzone na indywidualne zamówienie konsumenta
Produkty, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności
Produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, po otwarciu którego nie można ich zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę
Produkty, które po dostarczeniu nierozłącznie łączą się z innymi przedmiotami
Nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu po otwarciu
Czasopisma lub dzienniki, z wyjątkiem umów o prenumeracie
Treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym, których wykonanie rozpoczęło się po wyraźnej zgodzie konsumenta

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
Możliwe jest również rozwiązanie sporu poza sądem, poprzez skorzystanie z możliwości złożenia skargi do instytucji do rozstrzygania sporów konsumenckich przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Obie strony muszą zgodzić się na rozwiązanie sporu w ten sposób.



Moje konto
  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia użytkownika
  • Przechowalnia
Informacje o sklepie


Built with ‌

Website Builder Software